ACL

Jakub Holcman jakub.holcman na email.cz
Úterý Červen 13 20:18:37 CEST 2000

Dobry den,
  mam problem spise koncepcniho razu. Jiz v nekolika projektech jsem narazil
na potrebu
  sofistikovanejsiho nastaveni prav k souborum nez je klasicke unixove user,
group, others
  - tedy neco jako ACL (jako treba na Novellu).
  Nasel jsem nekolik produktu doplnujicich linux o ACL, lec nezdaji se
prilis vyzrale. Na
  konkretne mirene dotazy na ony produkty jsem nezaznamenal odezvu. Nechce
se mi verit,
  ze jsem samojediny pocitil tuto potrebu.
  Zkousim se tedy tazat - Jak se toto na linuxu resi - Sachovanim s
klasickymi pravy a skupinami?
  Nejakym dalsim programem - patchem jadra? Kterym?  A jak jsou na tom jine
"rozumne dostupne"
  unixy (Solaris, SCO)?
Dekuji za odpoved.
Jakub.