ACL

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Červen 13 21:26:22 CEST 2000

>   - tedy neco jako ACL (jako treba na Novellu).
>   Nasel jsem nekolik produktu doplnujicich linux o ACL, lec nezdaji se
> prilis vyzrale. Na

	Jeden muj kolega to zkousel pres Sambu, ktera prave ve verzi 2.0.8 mela
mit plnohodnotne ACL, bohuzel mam dojem, ze bud chyba byla na jeho
strane a nebo ma samba v ACL v teto verzi bugy...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz