ACL

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Červen 13 21:58:07 CEST 2000

On Tue, 13 Jun 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Jeden muj kolega to zkousel pres Sambu, ktera prave ve verzi 2.0.8 mela
> mit plnohodnotne ACL, bohuzel mam dojem, ze bud chyba byla na jeho
> strane a nebo ma samba v ACL v teto verzi bugy...

No me by skutecne zajimalo, kde sehnal 2.0.8, jeste nejsou ani pre verze,
maximalne mohl stanout neco z CVS, ale to jim sahnoul do rozpracovane
prace.

Ocekava se, ze 2.0.8 bude vypustena az se to podari odladit. Podminkou ale
je, aby ACL umel filesystem, samba k nemu pouze propusti volani nejakeych
tech setacl() fci. Bude to chodit jako NT prava, ktere jsou proti novellu
uboha (ono cele ACL je proti tomu co umi novell ubohe, ale co nadelame.)

ACL, pokud vim, umi Digital Unix a Solaris, plus urcite nekolik
dalsich. Patche do Linuxu asi skutecne moc pouzivany nejsou, ale toho co
jsem slysel chod uspokojive.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.