Několik dotazů začátečníka

Petr Tlustý tlusty na pinguin.ph-freiburg.de
Čtvrtek Červen 15 21:18:21 CEST 2000

Prosím o několik rad,
předesílám, že jsem velmi nezkušený nový uživetel SuSE Linuxu 6.4
odkojený hned po DOSu uživatelsky přívětivým MACem a posléze týraný
neúprosnými W95 (bohužel až dosud). Zde mé dva první dotazy:
1. Přesto, že jsem vyzkoušel všechna možná nastavení českých klávesnic a

KDM běží bez problémů v češtině se vším všudy nemohu napsat v žádném
editoru česká písmena s háčky (čárky běžne fungují jako na psacím
stroji). Je tento problém řešitelný a jak?
2. Po připojení pomoci pppd a bezproblémovém navázání spojení stejně
nejsem schopen čehokoliv na internetu - Netscape, StarOffice i ostatní
browsery prostě nic nemohou najít. Jedná se zřejme o nastavení něčeho,
ale nevím čeho. Pokud je řešení, prosím o podrobný a srozumitelný popis
pro začátečníka.
Děkuji předem za budoucí bohatou spolupráci, protože opravdu teprve
začínám - nainstaloval jsem před týdnem :-))
Petr Tlustý