OT:zatecnicke dotazy

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Červen 20 08:13:40 CEST 2000

Karel Berkovec <kber8678 na artax.karlin.mff.cuni.cz> píše v diskusním
příspěvku:Pine.LNX.3.96.1000619190047.
25383A-100000 na artax.karlin.mff.cuni.cz...

>  Pozadovat standardni formaty. Bohuzel mam jiste pochybnosti, ze Vam z
> uradu poslou dokument v SGML. IMHO dokud nebude existovat _plnohodnotna_
> alternativa MS Office, nebo dokud se MS nenauci respektovat standardy, lze
> jen tezko predpokladat, ze dostanete dokumenty 100% prenositelne.

Myslim, ze problem neni v programovem vybaveni, ale v lidech. Na druhou
stranu nemuzete pozadovat po urednickovi, aby Vam posilal texty v TEXu, nebo
SGML. Takze resenim jsou zde zrejme uz vytvorene "standardy" rtf pro text a
csv, nebo dif pro speadsheet. A jestli tam ma makra, tak to neni vec jednak
nezbytna a uz vubec ne bezpecna.

S pozdravem

Mila Kuchta