Efektivnost stripovani

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červen 16 21:17:27 CEST 2000

On 16/06/2000, Korinek, Jan wrote:

> Vzhledem k cenam tech disku a ocekavane cene zbytku bych se mozna
> zamyslel nad HW resenim, LVD radice s RAIDovymi sluzbami, casem tak
> ziskate moznost pridat paritni disk, ... a zatez na CPU nenaroste o
> nic. Pokud je to mozne, sel bych touto cestou.

Ja bych hrozne rad pouzil HW RAID. Taky bych radeji misto 733 MHz
procesoru radeji pouzil 1 GHz a nebo jeste lepe bych to postavil na
Sparcu nebo Alphe, ale holt kapsa neni bezedna :)
Je to tezke, kdyz na vstupu jsou tisice a na vystupu jsou potreba
desetitisice, ale o tom myslim nemusim nikomu vypravet :)

Jinak diky vsem za rady a informace, zrejme striping zkusim, kazde
posileni vykonu je zadouci a zadny ryze negativni nazor tu nezaznel...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi