ucto (was: zatecnicke dotazy - ucetnictvi, sklady, ...)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Červen 19 20:21:13 CEST 2000

Dobry den,

On Mon, 19 Jun 2000, you wrote:

> Take nejsem toho nazoru, ze takovy projekt by byl schopen zvladnout jeden,
> nebo par nadsencu. Pokud by se melo jednat o neco, co je k uzitku a ma to
> byt komplexni a ma to fungovat, ma to byt napsane a novelizovane podle
> zakona, pak si myslim, ze jednina sance je napsat to jako proprietarni
> program se vsi paradou a podporou.

Jedna vec je proprietalni a druha komercni. Proc by musel byt proprietalni?

> Tento SW nemuze byt Open Source, protoze zadny podnik nezalozi to
> nejdulezitejsi, co ma - neboli ucto + sklady + personalistiku na Open
> Source, nemluve o faktu, ze si nedovedu predstavit treba reakci financniho
> uradu na sdeleni, ze uctuji na Open systemu.

To je otazka na koho "mirit" (tedy neco mezi
jednoduchum uc. az SAPem) , ale myslim si, ze nemate pravdu.
Ono obcas dolovat data z proprietalnich databazi apod veci
nektere firmy stoji nejen dost penez ....

 Proprietalni reseni ve svem dusledku neni zadnou vyhodou a Open Source
produkt zadnou nevyhodou. Budoucnost nejakeho SW neni otazkou
toho zdali je nebo neni open source (nebo proprietalni sw).

> Pokud nekdo touzi napsat si ucto se vsim vsudy, at si zalozi a.s. a pokusi
> se upsat kapital formou rizikoveho kapitalu. Nazor platit po a ne pred je
> zcela irelevantni. Zadny nadsenec nema dost penez na to aby neco takoveho
> napsal (12 lidi * min. 8000 Kc x 12 = 1115200 + vybaveni + mistnosti atd.) a
> nikdo, kdo nema dost penez na to neco takoveho napsat, neni schopen neco
> takoveho protlacit do prodeje a pouziti protoze nema na marketing, podporu a
> mnoho dalsich veci.

To je prave ono. Pokuste se sklonovat podle vzoru Linux, Linux, Linux .. :-)

BTW: Marketing ve svem dusledku neni o tom, ze nekdo "umi" utratit
10 milionu Kc

> Nicmene podporuju myslenku udelat aspon povrchni analyzu. Ale do podrobna
> jit nema cenu, protoze to uz znamena angazovat dobreho ucetniho a danoveho
> poradce...

Urcite

--

S pozdravem