ucto (was: zatecnicke dotazy - ucetnictvi, sklady, ...)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Červen 19 20:31:32 CEST 2000

On Mon, 19 Jun 2000, you wrote:

>  Opet a zase ukazka toho, ze jsme v CR. Kolik mistnosti potrbuji vyvojari
> Linuxu, KDE, PostgreSQL? Uz tady konecne v tomdle state nejaka firma pochopi
> ze i velmi slozity soft jde delat aniz by se ti lide navzajem nekdy videli.

Ma to jeden hacek: Linux, KDE i PostgreSQL jsou projekty globalniho dosahu.
Ucetnictvi je do znacne miry lokalni tj. se daleko hure najde dostatek lidi,
kteri  budou mit   chut a cas se venovat necemu takovemu.

Pokud jde o komercni pojeti tak bych rekl, ze puvodni navrh hrube podcenoval trh
prace   ;-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr