ucto (was: zatecnicke dotazy - ucetnictvi, sklady, ...)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červen 19 20:53:59 CEST 2000

On Mon, 19 Jun 2000, Petr Snajdr wrote:

> Ma to jeden hacek: Linux, KDE i PostgreSQL jsou projekty globalniho dosahu.
> Ucetnictvi je do znacne miry lokalni tj. se daleko hure najde dostatek lidi,
> kteri  budou mit   chut a cas se venovat necemu takovemu.

 Znova: ucetnictvi jako mozny modul. Podklad jako "projekty globalniho
dosahu".

 O tom o cem jsem mluvil, by se dalo pouzit na vice veci.

 Napr. pisete system na spravu useru. Je to radove 20 formularu. V soucasne
dobe existuje reseni napsat ty formulare v PHP/HTML. Ale proc je treba
nepopsat ten formular v XML, naparsovat, prevest do nejake abstraktni formy
doplnit daty, mit engine ktery to bude cachovat zajisti distribuci funkci s
tim formularem spojenych a cele to neposle nejake klientske knihovne, ktera
to s pomoci nejake jine knihovny ukaze uzivateli.

 Tech obecnych (chcete-li globalnich) veci je spousta.

						Karel