DNS problem

elef roka na elef.sk
Čtvrtek Červen 22 16:11:29 CEST 2000

On Thu, 22 Jun 2000, Peter Ronai wrote:

> no stretol som sa s podobnym problemom tak zo styri krat a jedno z toho
> bol prepisany root.hint nejakou blbostou spravcu

nehovorim, ze je to tento pripad, ale pokial bezim DNS server v lokalnej
sieti, tak root-nameservery z internetu NEMOZEM pouzivat a na to sa
pouzivaju root-nameserver /-y v lokalnej sieti. Dalej vid prirucky.

                                        Elef.
Juraj 'Elef' Roka, JR2927-RIPE, roka na elef.sk, http://www.elef.sk
System administrator at Military Academy Liptovsky Mikulas.