DNS problem

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Čtvrtek Červen 22 16:52:49 CEST 2000

> nehovorim, ze je to tento pripad, ale pokial bezim DNS server v lokalnej
> sieti, tak root-nameservery z internetu NEMOZEM pouzivat a na to sa
> pouzivaju root-nameserver /-y v lokalnej sieti. Dalej vid prirucky.
>
>                                         Elef.

hej a tie zas musia pouzivat root nameservery ktore su v skutocnosti
autoritarne, nie?
nemozno predsa povedat ze moj nameserver vo vnutornej sieti je posledna
autorita, to by sme sa dostali len po ten server a dost...
mozno som ja pochopil problem zle (to teplo, uff)... ale myslim ze sa tu
jedna prave o ten root nameserver v lokalnej sieti, ktory plni aj ostate
funkcie named pre lokal

dz