Problem s viminfo

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Březen 1 15:25:57 CET 2000

> Mel jsem tam jenom '50,"20 - stejne jako na tom funkcnim stroji. Nakonec
> jsem nainstaloval ta druha RPMka a uz to slape.
>
> Nefunkcni to bylo s vim-5.6-1cz, naopak dobre to slape s vim-5.6-7 z
> Rawhide. Kde byl problem jsem nezjistil...
Tak nevim, je to to moje? Radsi jsem se tedy na to mrknul do helpu a nasel jsem
nasledujici.

Pokud chci aby to skocilo na radek, ktery byl naposledy editovan davam prikaz
vim -c "normal '0"
na to si lze udelat alias, mozna to jine RPM ma nejak zadratovano do
autocommands. Timto to jde ale urcite obejit.

vice viz
:help viminfo-file-marks

Pavel

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>