Problem s viminfo

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Březen 1 19:22:45 CET 2000

On 01/03/2000, Pavel Lisy wrote:

> Tak nevim, je to to moje?

Jojo, je.

> Radsi jsem se tedy na to mrknul do helpu a nasel jsem nasledujici.
> Pokud chci aby to skocilo na radek, ktery byl naposledy editovan davam
> prikaz vim -c "normal '0" na to si lze udelat alias, mozna to jine RPM
> ma nejak zadratovano do autocommands. Timto to jde ale urcite obejit.
>
> vice viz :help viminfo-file-marks

Hm, uz jsem ty Tvoje baliky smaznul, takze to nemuzu zkusit. Jiste ale
je, ze v tom vim z rawhide to skace na '0 automaticky po otevreni a
nenasel jsem na to zadnou vychytavku v konfiguracnich souborech.
(nedival jsem se ale do souboru syntaxi atd.).

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi