Problem s Fury 128

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 9 15:23:56 CET 2000

On Thu, Mar 09, 2000 at 09:17:26AM -0800, George Houdek wrote:

> moji VGA ATI Rage Fury 128 ne a ne najit a configurovat .

> no dis ale SaX pouziju tak naskoci "pockej te prosim " a to je vse nic se
> nedeje .
> Jiz jednou jsem instaloval SuSE na jinej PC a v SaX naskocilo modre pole s
> moznosti rostahovani  a zmensovani obrazu ale ted NIc saX je mrtvej .

  Hm, nevim, ja jedu Debiana se SuSackym XFCom_Rage128, zkuste konfiguraci,
  kterou jsem asi pred 14 dny do konfery poslal, popr. ho muzu poslat zas.
  Treba bude umet pouzit stavajici konfiguraci pro zobrazeni prostredi.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl