php script

Roman Mošnička mosna na perseus.cz
Úterý Březen 14 08:23:34 CET 2000

Ahoj,
snazim se vytvorit jednoduchy adresar v php+mySQL. Nefunguje mi ale vkladani
dat.Vytvoril jsem si formular, kde zadam
zadane udaje a volam script, kde stezejni je asi toto:

require("nastaveni.php3");
$database = mysql_connect($hostname, $username, $password);
mysql_select_db($dbname, $database);
$result = mysql_query ("INSERT INTO $usertable VALUES ('$titul', '$jmeno',
'$prijmeni', '$firma', '$mesto', '$psc', '$adresa, '$tel1', '$tel2', '$fax',
'$email', '$url')") ;

mohl by se na to nekdo podivat, kdo v php programuje a poradit mi ? Nejhorsi
je, ze kdyz tento script zavolam, tak mi probehne
bez jakekoliv chybove hlasky, ale udaje se do tabulky nezapisi.

Predem dekuji Roman Mosnicka