php script

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Březen 14 16:46:40 CET 2000

On Tue, Mar 14, 2000 at 08:23:34AM +0100, Roman Mošnička wrote:
> Ahoj,
> snazim se vytvorit jednoduchy adresar v php+mySQL. Nefunguje mi ale vkladani
> dat.Vytvoril jsem si formular, kde zadam
> zadane udaje a volam script, kde stezejni je asi toto:
>
> require("nastaveni.php3");
> $database = mysql_connect($hostname, $username, $password);
> mysql_select_db($dbname, $database);
> $result = mysql_query ("INSERT INTO $usertable VALUES ('$titul', '$jmeno',
> '$prijmeni', '$firma', '$mesto', '$psc', '$adresa, '$tel1', '$tel2', '$fax',
> '$email', '$url')") ;

> [...]

  Napsane to mate dobre.
  Jednak byste mel vysledky volani mysql_xxx testovat, napr. nejak

    if (!($result = mysql_xxx ())) error ();

  a pak zkuste mysql_errno () nebo mysql_error (), abyste chybu zjistil...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl