Kniha o Linuxu pro zacatecnika

Pondělí Březen 20 23:09:14 CET 2000

On Mon, 20 Mar 2000, David Kuzela wrote:

> Neni problem, doporucuji neprehlednout adresare /usr/man, /usr/info a hlavne
> /usr/doc.

Precist si HOWTO (v RH je najdete na CD v <cdrom>/doc/HOWTO nebo pri
nainstalovanem balicku howto v adresari /usr/doc/HOWTO), podivat se
na "zname" adresy:

http://www.linux.cz
http://www.penguin.cz
http://docs.linux.cz
http://www.root.cz
http://www.linux.cz/redhat-cz/

http://www.linux.org

> Xy nejsou zas tak strasne narocne na CPU (pokud si je dobre zkonfigurujete),
> jsou hlavne obrovsky zrout pameti, takze si je v klidu muzete doprat.

Spise nez Xy bysme meli rict, ze narocny je Windows manager. Samotny
X server docela ujde. Zkusil bych misto Gnome nebo KDE napr. IceWM, FVWM2
a podobne.

> BTW zadne X-Windows neexistuji :-), to co mate na mysli je X-Window System.

> To by melo stacit.

Pokud se spokojite s anglickou dokumentaci, muzete investovat 0,- Kc a
usetreny peniz venovat na pristup k Internetu.

--
                        Milan Kerslager