za blbost se plati

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Březen 23 12:22:06 CET 2000

Michal Hajek wrote:

> Tohle me zajima, protoze si nedovedu predstavit, jak by se to delalo.
> Pokud se prepise kus dat nulami, oni z toho obnovi puvodni obsah ???
> Tomu neverim. Jedine, co mne napada, ze by zkoumali, "jak silny tenhleten
> bit je" a z toho usuzovali, co tam bylo predtim, ale vzhledem k tomu, ze
> napriklad bitove "00000000" se na disk stejne fyzicky jako "00000000"
> neuklada, myslim si, ze by to stejne k nicemu nevedlo.

to je pravda zaznamenava ju sa len zmeni alebo ked nieje zmena tych
kodovani je vela ale ked si nieco pozrete o audio zaznamoch a citani
zmazanich casti tak tuto je rovnake lebo v disku sa berie ze napr 1 je
impulz o sile 1,5-2mv a nula je vsetko podtim ale ked si vezmete zosik
tak zistite ze kde bola povodne nula a teraz je jednicka je ten impulz
slabsi a kde bola aj povodne jednicka zase silnejsi ...... a z tohoto sa
da zrecoverovat priblizny obsah. a preto sa zapisuje to raz nula raz
jedna a znova viac krat ak mate pristup k nejakej knihe o magnetickych
vlastnostiach materialoch a o hysterezii a td tak to pochop[ite lachsie
jak ked vam to napisem ja :(

p.s.
   Teraz ma napadol priklad ked prepisete( znova nahrajete kazetu) tak
sa v moc tichych pasazach moze zaznamenat obsah predchadzajucej nahravky

Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-