za blbost se plati

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Čtvrtek Březen 23 15:12:23 CET 2000

Blasko Marek wrote:

> [...]

Myslim, ze je to totez, co pisete vy - hystereze ;-)

> to je pravda zaznamenava ju sa len zmeni alebo ked nieje zmena tych
> kodovani je vela ale ked si nieco pozrete o audio zaznamoch a citani

Jsem precetl na skole - nekolik skript

> zmazanich casti tak tuto je rovnake lebo v disku sa berie ze napr 1 je
> impulz o sile 1,5-2mv a nula je vsetko podtim ale ked si vezmete zosik
> tak zistite ze kde bola povodne nula a teraz je jednicka je ten impulz
> slabsi a kde bola aj povodne jednicka zase silnejsi ...... a z tohoto sa
> da zrecoverovat priblizny obsah. a preto sa zapisuje to raz nula raz

Prave - priblizny. Problem je v tom, ze jsem byl presvedceny, ze ta
hystereze je natolik mala a promenliva, ze se na ni neda spolehnout
S ROZUMNOU pravdepodobnosti. O tom to asi cele je. Pokud se na to
NEJAK spolehnout da ..... ale hrabat bych se v tom vysledku nechtel :-)))

> p.s.
>    Teraz ma napadol priklad ked prepisete( znova nahrajete kazetu) tak
> sa v moc tichych pasazach moze zaznamenat obsah predchadzajucej nahravky

Jo, kdyz mate mrchu kazetak, tak jo :-)))) Ale kdyz vam odejde
hlava v disku, taky toho moc neprepisete :-))) Maximalne
vyfrezujete (to uz jsem taky videl) :-)))))

MH

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz