kdy bude nová verze debianu?

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Úterý Květen 2 22:38:36 CEST 2000

Dobrý den,

bohužel se mi nepodařilo tuto informaci ze $subj zjistit. Na stránkách
debianu jsem se dozvěděl, že nová verze už bude zmražena, ale kdy bude
distribuována nikoli.

Tato otázka je pro mě důležitá ze strategického důvodu. Vyzkoušel jsem již
několik distribucí Linuxu (RedHat, Caldera, Debian). Debian se mi líbí
absolutně nejvíc, a jsem z něho v podstatě nadšen. Už jsem si ho dost
prošel, některé věci se mi hodně líbí, některé jsem se rozhodl raději
ignorovat (například Debianovské menu do X-Windows mi po pročtení manuálu
připadá jako naprostá tragédie).  Mnohé balíky jsou ale dost zastaralé. Na
CD se píše, že je to z března 1999. Potřeboval bych u mnohých balíků nové
verze, ale nemám na to, abych si je stáhnul z internetu. Pokud nebude v
brzké době nová verze, asi bych přešel na jinou distribuci.

František Rybář