FW: Pozor na virus I love you - A jak jej zrusit

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Květen 5 17:17:14 CEST 2000

>  Pro jistotu prohledat cely disk na soubory s priponou *.vbs, *.vbe, *.js,
> *.jse, *.css, *.wsh, *.sct, *.hta, *.mp2, *.mp3 a tyto o velikosti cca 10kB
> vymazat. Je v nich nakopirovan cely virus.

	Pro BOHA, muzete mi rici, jak soubory typu *.mp2 a *.mp3 mohou poskodit
pocitac a sirit  virus????!!!! LIdi jste vazne uz padli na hlavu, to je
jako bych se nesmel ani dotknout zavirovane diskety, abych nahodou pres
klavesnici nenakazil svuj pocitac... lidska blbost vazne nezna mezi... a
dobre tak, bude hur'-)

BTW Chtel bych take videt to zavirovane *.css pripadne *.js na rozumne
konfigurovanem JVM... (ja vim, ze je to JavaScript, ale copak tusim, jak
to MSIE a NS interne preklada a zda-li nevyuzije nic z JVM?)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz