U¾ivatelská pøítulnost Linuxu

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Sobota Květen 6 09:00:24 CEST 2000

Petr Snajdr wrote:
> sance zjistit proc (napr. mam instalaci Windows NT kde kdyz se da
>  tisk z jakekoliv aplikace tak funguje, ale z Wordu ne, pri pokusu o
>  tisk word padne na usta, ale pozor - pres FainPrint driver to funguje ...

Prominte mirne OT, ale ono to vzdy nemusi byt operacnim systemem.
Prisaham ze jsem mel pred sebou masinu u ktere neslo tisknout z Wordu,
odevsad jinde bez problemu. Reinstalace Office nepomohla, byl jsem
bezradny.

Vite cim to bylo? Zasekly vetrak na CPU. Asi mi nebudete verit, ze?

Pavel Satny