Uživatelská přítulnost Linuxu

Ladislav Michl Ladislav.Michl na seznam.cz
Sobota Květen 6 16:46:47 CEST 2000

On Sat, 6 May 2000, Petr Tesarik wrote:

> Jojo, ispell je OK (i když i tady je ještě co vylepšovat), s tím
> editorem je problém. Viděl jsem zajímavý pokus o řešení, jmenuje se
> abiWord, má jenom jednu "drobnou" nectnost - jakmile do něj napíšu
> nějaký český znak, lehne (SIGSEGV).

ale nelehne. to je tak, když někdo používá téměř rok starou verzi (pokud
jste stáhnul tgz). je pravda, že zobrazí znak z pozice iso-8859-1, ale
jinak se nic neděje.

> Asi bych se měl začlenit do vývojového týmu...

teď máte šanci. ne-iso-8859-1 se zabývá Vadim Frolov a Henrik Berg
(doufám). AW je vnitřně unicode a Vadim Frolov dopsal přemapování
klávesnice, jde jen o to, kdo dodělá unicode->font_encoding.

pokud chcete funkční řešení hned, můžu poslat patch Zbyňka Mikši
<xmiksa na fi.muni.cz>. na abiword-dev ho nechtěli :-( BTW přeložil jsem
dialogy do češtiny a taky to někam ztratili, tak nevim...

pěkný víkend
	ladislav michl