Uživatelská přítulnost Linuxu

Petr Tesarik tesarik na lupa.cz
Úterý Květen 9 20:16:49 CEST 2000

Dne Sat, May 06, 2000 at 04:46:47PM +0200, Ladislav Michl napsal(a):

> ale nelehne. to je tak, když někdo používá téměř rok starou verzi (pokud
> jste stáhnul tgz). je pravda, že zobrazí znak z pozice iso-8859-1, ale
> jinak se nic neděje.

Lehne (verze stažená před pěti minutami z CVS a přeložená s DEBUG):

**** (1) Assert ****
**** (1) keyval <= 0x00FF at ev_UnixKeyboard.cpp:396 ****
**** (1) Continue ? (y/n) [y] : n
/usr/local/bin/AbiWord: line 37: 11812 Neúspěšně ukončen (SIGABRT) $ABISUITE_LIBEXEC/AbiWord_d "$@"

A dělala to i tgz distribuce někdy koncem minulého roku, takže verzí
to nebude. :(

bye,
--
Petr Tesarik