Re: Uživatelská přítulnost Linuxu

Jaroslav Gratz xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Neděle Květen 7 11:05:46 CEST 2000

On Sat, 6 May 2000, František Rybář wrote:

> Dobrý den,
>
> Já pouštím Mozillu (dokonce z Debianu), a tyhle problémy nemám. Netscape je
> svinstvo, a tak jsem ho raději rychle vyměnil. Pochopil jsem sám jako
> začátečník, že Netscape není nic stravitelného. Tím pro mě i Vaše další
> story odpadá. Kdyby už všichni poslali Netscape k čertu, byl by klid, to
> jsem pochopil už ve Windows.

Já zkoušel naistalovat Mozillu M15, ale na mém stroji s Rage 128 a X
serverem od Suse zobrazovala špatně ikonky jako Back atd, byly tam nějaké
nesmysly. Asi si budu muset počkat na stabilní verzi. Zatím používám
Netscape a když narazím na stránku kde vytuhne, tak na ni vlezu Lynxem.
Většinou ale vytuhne tak, že se snaží naalokovat veškerou RAM a pak spadne
což mě dost točí, protože s sebou bere i jiné aplikace.

> Jako nedávný příchozí k Linuxu bych řekl, že mi nevadí prostředí, ale
> instalace. Instalace jsou totiž příšerné. RedHat 6.1 CZ se nedokáže
> nainstalovat a mrzne, SuSE 6.4 nepozná SCSI řadič Adaptec ani obyčejnou

Mrzne to na vašem stroji. Mně zatím instalace RH nespadla nikdy (je pravda
že jen textová, grafickou jsem nezkoušel). To je problém hardware,
Windows se taky na některých strojích nenaistalují.

S pozdravem
Jaroslav Gratz