Uživatelská přítulnost Linuxu

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na inet.cz
Neděle Květen 7 16:03:21 CEST 2000

   From: Jaroslav Gratz <xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz>
   Date: Sun, 7 May 2000 11:05:46 +0200 (CEST)

Zdravím,

   > Většinou ale vytuhne tak, že se snaží naalokovat veškerou RAM a pak spadne
   > což mě dost točí, protože s sebou bere i jiné aplikace.

hmm, ale tady bude chyba jinde než v Mozille. Pokud spadnou i jiné aplikace
(opravdu?) tak je chyba v systému.

   > Mrzne to na vašem stroji. Mně zatím instalace RH nespadla nikdy (je pravda
   > že jen textová, grafickou jsem nezkoušel). To je problém hardware,
   > Windows se taky na některých strojích nenaistalují.

Přesně tak. Pokud se konečně nedozvíme přesnou specifikaci hardwaru nebo to
původní autor nevyzkouší odladit (jiná grafika, ...), tak se opravdu není čemu
divit.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz