MagicPoint a iso8859-2

Hanus Adler had na articon.cz
Pondělí Květen 8 10:52:36 CEST 2000

dobry den,

objevil jsem (na freshmeatu, samozrejme) prezentacni program MagicPoint,
ktery se mi ohromne libi, jen jsem ho zatim nedokazal presvedcit, aby
nejak rozume pouzival truetype fonty v iso8859-2. Jedina cesta, ktera
zatim trochu fungovala byla pouzit xfs, jenze potom se sice ceska
pismenka objevi spravne, ale zato se neda pouzivat direktiva %size...

nepodarilo se tu nekomu rozbehat to cesky via freetype?

S pozdravem

Hanus Adler

ps. viz http://www.Mew.org/mgp/

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."