Uzivatelska pritulnost Linuxu

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 8 22:08:20 CEST 2000

František Rybář napsal:
> Dobrý den,

[snip]

> Ano, ale nechápu, proč nejsou v této lib zvlášť funkci pro lokalizaci a
> zvlášť standardní funkce. Místo toho se přepíná uvnitř C, jestli chci, aby
> standardní funkce pracovaly podle lokalizace, nebo podle původního ANSI C.

hmm. lokalizace nebyla v C. Jinak ANSI je US standard, takze tam se s
lokalozaci vubec nebabali. Ale pokud vim, tak ctype a spol. o teto moznosti
presto vedi

> Pokud náhodou potřebuji občas obojí, tak, abych přepínal jako idiot. Nevím,
> proč je to takhle zbastlený. Jinak ale uznávám, že pokud by lokalizované a
> nelokalizované funkce byly odděleny, tak se mi to líbí víc.

Srovna mam dojem, ze pro vyhledavani neco takoveho existuje (nebo to bylo
tridenii?)

> Jako lokalizaci si představuji kompletní řešení, to je kromě toho i český
> tisk, české standardní dialogy, atd.

std. dialogy - preklad prostredi. v GNOME je uz dost standardnich diialogu.
Skoro v kazdem programu je Ovevrit, ulozit, Konec misto anglictiny.

> Jinak řečeno, GNOME si také navrhuje z větší části vlastní řešení.

Spis se snazi implementovat standard, ktery ale jeste nikdo jiny nepouziva.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Resistance is futile. You all will be packaged