Uzivatelska pritulnost Linuxu (dlouhe)

Pavel Satny pavel.satny na mie.alcatel.cz
Úterý Květen 9 15:07:12 CEST 2000

> To je navrh typu z deste pod okap (myslim tim pod otevreny konec okapove
> roury behem deste). Kdyz uz, tak by melo byt mozno delat oboje zaroven:

Vcera jsem shodou okolnosti zkousel nainstalovat Corel Linux (dnes jej
zase mazu).
Maji tam to prekopane KDE + par svych aplikaci. Mezi nimi je i Event
Viewer, podobny
tomu co je na NT. Ten se mi opravdu libil, protoze informace sourcoval z
nadefinovanych
log filu s tim ze jste si mohli vypnout/zapnout zobrazovani typu logu
jako treba
Information, Warning a podobne.

Pavel.