Uzivatelska pritulnost Linuxu (stale dlouhe)

Úterý Květen 9 17:16:10 CEST 2000

Petr Tesarik napsal:
> Nedá mi to a musím reagovat. ;)

AOL

> Někdy by neškodilo toho jedu trochu ubrat...

Zrovna moc ho nebylo a clovek se aspon pobavi :)

> A kde ty zkušenosti nabral?

tam kde my? Pretce si dokumentaci? Koukne se do archivu? Zapremysly? Podiva se
podisku?

> OK, beru to jako výzvu.

to uz je druha, ze? :)

				Petr Cech
P.S. za trest prelozim kus packages
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

* Joy sees a potato running down the street and shouting "I'm late! I'm late!" ;))