Uživatelská přítulnost Linuxu

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Květen 10 02:33:29 CEST 2000

On Tue, 9 May 2000, Petr Tesarik wrote:

> Lehne (verze stažená před pěti minutami z CVS a přeložená s DEBUG):
>
> **** (1) Assert ****
> **** (1) keyval <= 0x00FF at ev_UnixKeyboard.cpp:396 ****
> **** (1) Continue ? (y/n) [y] : n
> /usr/local/bin/AbiWord: line 37: 11812 Neúspěšně ukončen (SIGABRT) $ABISUITE_LIBEXEC/AbiWord_d "$@"
>
> A dělala to i tgz distribuce někdy koncem minulého roku, takže verzí
> to nebude. :(

clovece, a co by se asi tak melo stat po odpovedi "NO" (to znamena "NE")
na otazku Continue? (to znamena "pokracovat?")? starsi verze po odpovedi
"y" padaly na SIGSEGV. ja jsem netvrdil, ze je hotove mapovani
Unicode->pouzity_font. ted se ale musim omluvit, mapovani
klavesnice->Unicode jeste neni zahrnuto v cvs tree, je treba stahout patch
z archivu konference. BTW nebyl jste to vy, kdo tvrdil, ze pomuze s
vyvojem?

dobrou noc
	ladislav michl