Presmerovani PC Speakeru na zvukovku

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Pondělí Květen 15 20:04:01 CEST 2000

Michal Krause wrote:

> Zdravím,
>
> při upgradu compu jsem se stal šťastným majitelem bedny, v níž PC Beeper
> beepá takřka neslyšitelně a navíc je ještě otočený směrem k podlaze a
> dost napevno přidělaný plechovými packami. Toho konstruktéra bych chtěl
> potkat :(

Jo myslim, ze tuhle bednu mam taky.  Nema nahodou odnimatelne oba boky?

> Nicméně mě tak napadlo, jestli není nějaká možnost, jak "přesměrovat"
> pípání přes konzoli na zvukovou kartu (pokud možno při zachování
> frekvence, přehrání nějakého wavu mě moc neuspokojí). Možná je to hloupá
> otázka - v podstatě vůbec netuším, co PC Speaker ovládá, co se stará o
> pípnutí při vypsání znaku \007 atd.

A neslo by takovy ten kablik, co vede od desky k pipaku zapojit
na zvukovou kartu?  Co si tak pamatuju, tak to zvukovky mivaly(ji).

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz> Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Planickova 1, 162 00 Praha 6