Presmerovani PC Speakeru na zvukovku

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 15 21:40:41 CEST 2000

On 15/05/2000, Ondrej Sury wrote:

> Jo myslim, ze tuhle bednu mam taky.  Nema nahodou odnimatelne oba boky?

Jojo, to je ona.

> A neslo by takovy ten kablik, co vede od desky k pipaku zapojit
> na zvukovou kartu?  Co si tak pamatuju, tak to zvukovky mivaly(ji).

Tak neco takoveho me vubec nenapadlo. Budu se muset mrknout, jestli k te
zvukovce neco najdu. Je to SB 64 PCI a mam pocit, ze jsem ji dostal v
pytliku s cedeckem, bez kousku papiru...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi