alsa + addonics (opl3sax)

Jan Buchal buchal na brailcom.cz
Pátek Květen 19 13:17:10 CEST 2000

    VB: ToX wrote:
    ::  Ahoj, mam v PC zvukovou addonics s cipem opl3sax pro sbernici
    :: ISA.  Karta mi sice fungovala bez problemu s ovladaci z jadra,
    :: ale u kamarada jsem videl v akci SBLive s alsou jak predvadel, ze
    :: mu karta krasne mixuje soucasne vice zvukovych kanalu, napr. dva
    :: soucasne hrajici prehravace mp3. Takze jsem prisel domu a zacal
    :: prekladat alsu :), karta hraje, ale ...

To asi bude spise vlastnost te karty. Pokud vim, tak SBLIVE to sama
umoznuje.

S pozdravem

--

Jan Buchal