Fanaticka propagace linuxu

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Úterý Květen 23 17:14:14 CEST 2000

> Ale jo, jen si to priznejme, nase propagace je docela
> fanaticka, protoze je vetsinou "ANTI-M$".
>
> Jenze ona ani jina byt nemuze, protoze jakmile si to clovek
> zacne s linuxem (a jinym free-systemy), tak jenom aby
> zakopoval o ty klacky, co mu pod nahy hazi m$.
>
> Cili to vsecko je takovy maly "boj za osvobozeni", a ty
> byvaji vetsinou fanaticke - co naplat ;-)

prosim Vas je to furt ten isty flame
jedni to druhi ine a stale o tom istom
tato konfera ak som to dobre pochopil by mala sluzit na vymenu
predovsetkym technickych informacii (kamenujte ma ak chcete ale na sukr
adresu) a nie na kadejake hadanie sa o to ktory system je lepsi a na co
vsetko sa da linux pouzit

linux nie je podla mna vseliek pretoze ma svoje chyby o ktorych vacsia
cast z nas vie
win je urcite liek na pohlad na svet ;) ale preboha preco to musi byt
pocut v kazdej druhej vete
ja viem ze vy ste proti nim zaujati a nemate ich radi a vy to viete o mne
tak naco sa v tom "utvrdzovat" kazdych 5 minut
skutocne potom clovek stravi nad takouto postou v priemero o hodiny viac
ako je zdravo

dz