BFU Qmail z Debianu

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Čtvrtek Listopad 2 22:58:17 CET 2000

dj na gandalf.fsih.cvut.cz wrote:

> Nam se pri instalaci Qmailu (ovsem na Redhat) stalo, ze po instalaci qmailu
> sla posta odeslat, ale na nas pocitac nechodila. Po pridani radku s qmail-smtpd
> do inetd.conf vse jelo spravne. Ovsem zprovozneni SMTP sluzby qmailu v dokumentaci
> nic neni, ani instalacni skript ji neprovadi.

Asi máme oba dva jiný qmail, protože ten můj má v souboru INSTALL
napsáno:

: 16. Set up qmail-smtpd in /etc/inetd.conf (all on one line):
:            smtp stream tcp nowait qmaild /var/qmail/bin/tcp-env
:            tcp-env /var/qmail/bin/qmail-smtpd

Další způsoby jak instalovat qmail-smtpd jsou v souboru FAQ.

Někdy je opravdu dobré si tu dokumentaci přečíst pořádně :)

--
/*
  Miroslav Petricek           mpe na stavos.cz