BFU Qmail z Debianu

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Pondělí Listopad 6 14:44:58 CET 2000

> Nam se pri instalaci Qmailu (ovsem na Redhat) stalo, ze po instalaci qmailu
> sla posta odeslat, ale na nas pocitac nechodila. Po pridani radku s qmail-smtpd
> do inetd.conf vse jelo spravne. Ovsem zprovozneni SMTP sluzby qmailu v dokumentaci
> nic neni, ani instalacni skript ji neprovadi.

Ted jsem se jeste tedy podival do toho /etc/init.d/inetd a tam je asi toto:

#!/bin/sh
#
# start/stop inetd super server.

if ! [ -x /usr/sbin/inetd ]; then
        exit 0
fi

checkportmap () {
    if grep -v "^ *#" /etc/inetd.conf | grep 'rpc/' >/dev/null; then
        if ! /usr/bin/rpcinfo -u localhost portmapper >/dev/null 2>/dev/null
        then
            echo
            echo "WARNING: portmapper inactive - RPC services unavailable!"
            echo "         (Commenting out the rpc services in inetd.conf will"
            echo "         disable this message)"
            echo
        fi
    fi
}

case "$1" in
    start)
        checkportmap
        echo -n "Starting internet superserver:"
        echo -n " inetd" ; start-stop-daemon --start --quiet --pidfile /var/run/
inetd.pid --exec /usr/sbin/inetd
        echo "."
        ;;

Mohl byste mi tedy, prosim, poradit, co mam kam jeste doplnit?

	Dekuji.

		Petr Kucera