KDE2 a ?e?tina

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 7 14:43:39 CET 2000

On Tue, 7 Nov 2000, Pavel Svátek wrote:

> Ale přesto: v menu mám položky
>         - Vvojov?n?stroje
> a       - Kancelářské aplikace

Tohle je typicke pro pripad, kdy jedete KDE2 nad konfgiuraky z KDE1. Chce
to vypucovat /home/..../.kde a pripadne po disku dohledat a smazat takove
ty polozky v menu, co je tam cpe redhat a podobni.

Kmail se bohuzel nepodarilo do vydani distribuce opravit, v 2.0.1 by mel
byt uz uplne OK. Stejne tak nejde pouzivat cestina v kwordu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus! Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale
sirit! Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!