KDE2 a ?e?tina

Pavel Svátek svatek na libra.cz
Úterý Listopad 7 13:42:52 CET 2000

Mam podobny problem v Mandrake 7.2.

Pavel Svatek

"Jan Taimr" <j.taimr na chello.nl> píše v diskusním příspěvku
news:PohN5.3443$4h5.51198 na nlnews00.chello.com...
Ještě jednou zdravím; omlouvám se za formu předchozího dotazu (i v knode je
potřeba separátně nastavit iso8859-2, sorry). Ale zbytek platí dál,
následuje ještě jednou, už v korektní formě

Zdravím vespolek,
vím, že už se to tady několikrát vyskytlo, ale přesto: mám nějaké podivné
problémy s češtinou v KDE 2.0 (finál Kopernicus): teda, ono je to takové
rozporuplné.
Klávesnice: no problem
Většina aplikací: no problem
Ale přesto: v menu mám položky
        - Vvojov?n?stroje
a       - Kancelářské aplikace
a podobné kombinace. Teda jakoby někdy iso8859-2 ano a jindy ne. Přitom
zpotvořené i nezpotvořené nápisy jsou ve stejném místě filesystému a
vizuálně stejně konstruované. Proboha, máte někdo představu, jak je to
možné ?
Stejně tak se marně potýkám s kmailem a kab, ale myslím, že za to může kab
(nebo spíš já, ale nevím jak):
založím novou adresu, např.
"Josef Vomáčka"
v kabu je v masce "Josef Vomáčka", v kombo boxu "Josef Vomáčka". Uložím
adresář, opustím kab, zavolám ho znovu - a vida, v masce i v kombo boxu je
"Josef Vom??ka" !
Podobně ksysguard mi po zavolání nabídne "senzory" s češtinou, všechno
funguje ok, po uložení, opuštění a opětovném zavolání mi ale nahlásí že
uložené soubory neobsahují platný xml popis (pokud obsahujou češtinu v
názvu). Pokud písmena s diakritikou v názvu nejsou, zobrazí se požadovaný
indikátor, ale měl-li v titulku češtinu, pak všechna písmena s diakritikou
chybí ! že by nějaký problém s XML ?
Nakopněte mě někdo správným směrem, už jsem s tím strávil víc času, než je
zdrávo, včetně
zavedení fungl nového blank uživatele - ale děje se totéž, od samého
začátku.
Díky za každou radu.

Jan Taimr
The worst computer virus is an end-user