Jak na cyrus imapd a pop3d

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Listopad 9 11:17:34 CET 2000

Radek Hnilica wrote:

> Dobry den,
>
> pokousim se nasadit cyrus imap a pop3 daemon.  Pouzivam distribuci Debian
> Potato.  Postupoval jsem podle install.txt.gz.  Samozrejme jsem nic
> nekompiloval, jen jsem zkousel jestli imapd funguje.  Musel jsem do
> /etc/services doplnit radek pro imap neb tam byl jen imap3, pritom jsem
> tam doplnil i radek pro imsp. Pote se mi uspesne podaril telnet a imtest
> test.  Ale narazil jsem na cyradm.  Nemuzu vytvorit uzivatele. Na prikaz
> .....> createmailbox user.rad
> reaguje
> command failed: Permission denied
> [...]

Ahoj,

ja s tim taky zrovna zapasim, pro zmenu na RedHat 6.0 (starecek, brzy z nej
doufam bude 7.0).

Zda se, ze je potreba mit nainstalovan i cyrus-sasl (a ten prave v 7.0 uz je
v distribuci) a pak prislusne uzivatele vyrabet s jeho pomoci:

[root na kuba /root]# saslpasswd
saslpasswd: usage: saslpasswd [-a appname] [-p] [-c] [-d] [-u DOM] userid
	-p	pipe mode -- no prompt, password read on stdin
	-c	create -- ask mechs to create the account
	-d	disable -- ask mechs to disable the account
	-a appname	use appname as application name
	-u DOM	use DOM for user domain

On si je dava do /etc/sasldb.

Priznam se, ze se mi to moc nelibi a radeji bych to mel v databazi
a nezadaval lidi 2x (createmailbox ... a saslpasswd).
Stahnul jsem (ale jeste nezkusil) verzi, ktera to ma brat z MySQL.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz