Frame Buffer

Čtvrtek Listopad 9 12:22:40 CET 2000

Martin 'Goran' Moravec napsal:

> Nastavit fv a fh jako argument kernelu
> (video=matrox:vesa:fv:85)

no, pokud se pouziva VESA, tak tohle nepomuze :( A pokud Xy rozhodi nastaveni,
je to v ...

> mozna se jen Xy pokusi nastavi out of range frekvenci pro monitor a ten pak logicky odmitne spolupracovat. (just guess)
>

> dale: nevim co mate za Xy, ale me ty moje (X11R4) po prepnuti na konzoli ji

X11R4?? vazne tak stare? kdyz tak X11R6.4 nebo XF4 :))

> poradne rozhodili (byt se na ni dalo pracovat).  Ale je asi to tim, ze jsem
> ri je kompiloval sam a nekde neco blbe nastavil, zatim jsem neprisel na to
> co. Jen vim, ze X11 3.3.6 byly v pohode

jojo. novy na to dou ohodne tvrdeji.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

"Computers are useless. They can only give answers."            Pablo Picasso