KDE 2.0 CZ

Petr Balas petr-news na petrbalas.cz
Úterý Listopad 14 00:12:07 CET 2000

In article <Pine.LNX.4.21.0011132231120.29004-100000 na poli.feld.cvut.cz>,
dan na feld.cvut.cz  wrote:

> Musim rici, ze za ten konfigurak KDE1 mi par lidi soukrome "vynadalo". U
> me to slo skutecne presne takle, nainstaloval jsem to nad stejnym
> KDEHOME a nechodila cestina v menu. Po vycisteni .kde zacala chodit
> skvele. Ale jak se zda, minimalne v nkterych kombinacich KDE a OS
> skutecne nefunguje cestina (potazmo narodni znaky) korektne. Dalsi
> misto, kde nemuzu diakritiku rozjet je wizard na konfiguraci pripojeni
> pres kppp :-(((.
>
> Rozhodne se to nevyresi novou instalaci Mandrake, ale mozna by pomohlo
> prelozit si vlastni KDE2, resp asi kpanel, ktery je za to zrejme
> [...]

Mozna blba poznamka, ale ja aby se mi zobrazovaly pismenka cesky, tak
jsem musel vlezt do Ovladaciho panelu KDE, Osobni nastaveni, Zeme a
jazyk a v lokalizaci vybrat znakovou sadu iso8859-2.

Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)