KDE 2.0 CZ

Vojtech Moravek vojtech.moravek na cz.worldonline.com
Úterý Listopad 14 02:31:02 CET 2000

Tento problem jsem take resil a vyresil jsem ho az s pomoci vyvojaru Mandrake..

Je to bug v kodovani souboru menu-messages.mo.

Poslali mi patch, ktery tento problem odstranuje. Jak rekli je to pouze
quick'n'dirty, ale pokud pouzivate pouze KDE tak byste si nemel nic rozhazet.

Puste tento patch a potom napiste jako root update-menus...a menicka na 'K'
budou hezky česky.

msgunfmt -o tmpfile /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES/menu-messages.mo
cat tmpfile | sed 's/iso.8859.2/utf-8/' | sed 's/ISO.8859.2/utf-8/' | \
    iconv -f iso-8859-2 -t utf-8 | \
    msgfmt -o /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES/menu-messages.mo -

S pozdravem
Vojtech Moravek

~