GNOME nebo KDE ?

Středa Listopad 22 13:11:30 CET 2000

> rucne hlidat zapouzdreni, ale tvrdit, ze v C bude reseni automaticky
> slozitejsi nez v C++ je IMHO hloupost.

	Ale ja jsem nemluvil o reseni, ja mluvil o tom, ze v C se clovek upise.
Jiste, vybral jste si vhodneho kandidata (button) pro Vase tvrzeni (na
nem usporu skutecne nepoznate), ale co muzete udelat v okamziku, kdy
nemate zajem, aby Vam do urcite struktury nechytal uzivatelsky
programator rucne? Predefinovat vsechny metody a zakryt mu to... - vse
toto v C++ ci jinem objektovem jazyce odpada a prave v GUI je to dost
hodne o objektech, nemyslite?

	Proste a jednoduse, mne osobne vyhovuje C++ bez Classu naprosto
dokonale, kdyz potrebuju vytvorim class, ale zrovna nyni pracuji na
jedne obecne pouzitelne knihovne a nezbyva mi nez pouzit (pro
implementaci) ciste C, protoze jinak ji bude pouzivat jeste mene lidi. A
mohu Vam rici, ze jen to, ze bych pouzil C++ class bych si usetril
docela hodne psani (uzivatel knihovny to nepozna).

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno