SAMBA skrz firewall - (ne:-)VYRESENO

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pondělí Listopad 27 15:54:15 CET 2000

Port 135 rozhodne pro SAMBU neni potreba.
Vyradte cely inetd a zkuste se spojit se sambou. Musi to bezet.
Co vsechno vam visi na inetd? Podivejte se do /etc/inetd.conf a vyradte (treba
krizkem) vsechny nepotrebne veci.
Jak presne mate napsany ten skript pro firewall?
Jeste by to mohlo byt v /etc/smb.conf. Jste si jisty, ze samba "mizi" jen pri
zapnutem firewallu?

Michal Vymazal

Nevite prosim duvod proc? Je to docela zajimave,
v HOWTO a DOC o tom nepisou nikde (alespon jsem
to neobjevil). Samba mi ted beha v pohode,
ale bohuzel, obcas se mi neobjevi ani muj stroj
(ostatni ano).
Myslite ze by to mohlo byt  trebas timto? Podle
meho ne, tak ale k cemu by SMB potrebovalo port
135 a este ke vsemu RPC(jestli to je RPC :)?