Smerovanie RH [Was: Re: bw]

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Říjen 10 11:30:35 CEST 2000

Milan Kerslager schrieb in Nachricht ...

>To neni pravda. Pouzity kompilator (tedy pre 2.96) byl schvaleny vyvojovym
>tymem a *navic* bude pro nadchazejici verzi 3.x GCC dodrzena binarni
>kompatibilta knihoven (jinak by do toho nesli).

To mas odkial? http://www.gnu.org/software/gcc/gcc-2.96.html hovori
okrem ineho:

: Current snapshots of GCC, and any version labeled 2.96, produce
: object files that are not compatible with those produced by either
: GCC 2.95.2 or the forthcoming GCC 3.0.
: Please note that both GCC 2.96 and 2.97 are development versions;
: we do not recommend using them for production purposes.

Ze C programy budu "pravdepodobne" kompatibilne mi nepripada
ako ktovieaka zaruka. Domnievam sa tiez, ze pokial sami vyvojari
nieco neodporucaju pre "production purposes", nema to co hladat
v tak rozsirenej mainstream distribucii, ako je RH.

>Otazku kgcc (tedy specialniho kompilatoru pro jadro) pripomenu pro plenum
>radeji take znovu

Toto mi naopak vobec nevadi a je to rozumny tah.

>Pokud neni pevny termin, neni ani vysledek. Tim vic to plati u projektu,
>na kterych se podili vice lidi, nez 3 (resp vice nez 0).

Plny suhlas. Ale z toho nevyplyva, ze nemozu na verejnom
fore povedat, kedy je deadline pre preklady. Ja po nich nechcem,
aby povedali, kedy budu krabice na pultoch v obchodoch.

>Tedy i Tvoje, protoze jsi kvuli caru papiru (ktery stejne rika jen to,
>co bys stejne dodrzoval, ale kazdy neni jako Ty) odmitnul ucast
>na tomto rozhodovani.
>Aby to slo, byl vytvoren Beta team (a ty do nej nechces a pritom
>kricis, ze si delaji co chteji).

Ukaz mi mail/URL, kde je uloha beta-teamu takto popisana.
V tom, co som dostal ja, nebolo o rozhodovani ani slovo.

>To nechapu - to jako kdyz jsi odmitnul, tak Te meli prosit?

Inak - oni popisali ten beta program tak, ze z toho vobec nebolo
jasne, ze sa tam taketo veci budu preberat. Ja som ho pochopil
sposobom "dostanete par CD-cok s betami, budete ich testovat,
poslete na closed list reporty". Closed som chapal ako "RH posudi,
kto tam moze", nie ako "budu tam veci, ktore sa inde nesmu
povedat". Mozem Ti forwardnut presne znenie toho pozyvacieho
mailu, ale ostatne ho mas tiez. To som odmietol, pretoze by som
to nemal cas zodpovedne robit (nemozem si dovolit raz za mesiac
reinstalovat masinu a inak sa to minimalne v pripade zasadnej
zmeny kniznic robit neda). Vtedy som este vobec netusil, ze sa
navyse bude podpisovat nejaka NDA.

Na i18n-list vobec neoznamili, ze sa tam veci okolo terminov
uz preberat nebudu. Je mi luto, ja tu na svojej strane ziadnu
chybu nevidim.

>Oni Ti nabidli *vic*, nez jsi mel pred tim a jako protihodnotu
>chteli jen podepsany papir.

V situacii, ked vsetko hori a ide doslova o hodiny - ci sa to
ludia s inym jobom dozvedia pred vikendom alebo po nom,
je _obrovsky_ rozdiel. Pisal im aj Duro Bednar, ktory na tom
liste bol, len mu kvoli crashu odisli akurat tie zaujimave
maily. Oni pocas _tyzdna_ neodpovedali ani len jemu!

>To neni pravda. Jen bys byl zodpovedny za ne.

_Pravne_ zodpovedny! Sorry, ja tieto veci neberiem na lahku
vahu - ak nemozem zodpovedne povedat, ze ten a ten
clovek to udrzi, tak sa nemienim zavazovat. To by som
si trufol u niekolkych ludi, ktorych poznam dlhsie, ale
u cloveka co proste zareaguje na vyzvu a kus prelozi,
bohuzial nie. A ako sam hovoris vyssie, bez toho,
aby niekomu clovek zadal termin, sa nespravi nic.

Zdravi
--
                                                   Stano