Smerovanie RH [Was: Re: bw]

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Říjen 15 21:51:38 CEST 2000

On 15 Oct 2000 17:11:20 +0200, Milan Kerslager wrote:

: To je nepochopení principu vývoje. RH jen nechtějí, aby se zveřejňovaly
: průběžné beta verze (pochopitelně).

Nesuhlas. Release early, release often. Cim viac oci bude
tie verzie vidiet, tym kvalitnejsia bude skutocna release.
Ak je toto nutne obetovat kvoli obchodnej politike,
necuduj sa, ze mam vyhrady.

Pokial pre nich robim zadarmo, nerobim to pre nich, ale pre
open source komunitu a teda mam zaujem _iba_ na kvalite.
Ci oni ziskaju naskok pred konkurenciou alebo nie, je pre
mna nezaujimave. Situacia by sa zrejme obratila, pokial by
som nimi bol plateny, to je vcelku pochopitelne.

: Překlady se dělají průběžně,

Namietka - ak budem preklady robit priebezne, spotrebujem
na ne dvojnasobok casu. Nie raz som nieco prelozil a na poslednu
chvilu si niekto zmyslel este aktualizovat povodne texty, pripadne
v nich urobit spellchecking. Vysledkom bola tretina obsahu spat
na fuzzy a robota navyse. Je daleko efektivnejsie urobit
"msgid freeze" a potom to za dva tyzdne prelozit s nasadenim
viacerych ludi.

: pro Tebe je důležitá jen oznámená deadline (tj. deadline překladů,

Stale som nepochopil, preco je tak nutne, aby som sa ju
nemohol dozvediet bez NDA.

: Deadline se opakuje periodicky při každé betě (tj. cca týden
: pře jejím vypuštěním). Protože betu překladatelům nedáš (proč taky),
: neporušíš NDA.

Myslis? Pod NDA patri aj obsah distribucie a ten je z veci
na preklad velmi zrejmy.

: Vysvětleno výše. NDA je zde k tomu, abys nemohl říct "já jsem nevěděl".
: Podepisuje se proto, aby ani věděli, že jsi to četl (tj. stejný princip
: jako protipožární školení u nás včetně vztahu k nim).

Ja nie som pravnik. Ty ano? Ak oni neveria cloveku, ktory
pre nich dva roky nieco robil, ze sa bude chovat podla noriem
beznych medzi slusnymi ludmi, ja nebudem riskovat a tipovat,
ako asi mysleli pravny dokument...

Zdravi
--
				Stano