NumLock v X

Úterý Říjen 17 01:18:33 CEST 2000

On Mon, 16 Oct 2000, sKIm wrote:

> Zkousel jsem treba v Xwin dat `xset led on` a nic a kdyz zmacknu NumLock,
> tak se rozsviti o ScrollLock ledka a nejde odsvitit.
> Takze to nejak reaguje na ten prikaz.
> A zase zpetne kdyz dam `xset led off` tak zase pri zmacknuti NumLock se
> vypne i ten ScrollLock.

To je soubeh tri problemu:
1. kdyz dat "led on" resp. "led off", tak se rozsviti vsechny najednou,
   pro jednotlive ledky je treba zadat cislo (tj. "led 1" nebo "-led 1")
2. zrejme je tam nejaka chybicka s propagovanim stavu ze sw do hw, coz
   znamena, ze se zmena projevi az kdyz do toho "kopnete"
3. a ted to nejhorsi: xset pouze prepina svetylka, ale nezpusobuje
   aktivaci odpovidajiciho modifikatoru, tzn. napr. rozsvitite ledku
   pro numlock, ale z hlediska vstupu z klavesnice se nic nezmeni
   (that's not a bug, that's a feature)