ldap

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Říjen 20 08:13:06 CEST 2000

Vdaka, pozriem na to. Len dufam ze to bude fungovat.
Potreboval by som ale este vediet, ze ked chcem pridavania udajov spravit
cez php, ci musim zakazdym vytvorit zaznam o firme a az pod neho zadavat
dalsieho usera. Alebo to len na prvy krat sa nejako vytvori a potom uz
len staci sprvait subor s takymto obsahom, ktory mi vytvori zaznam o
novom uzivatelovi ?
dn: cn=Jozko mrkvicka, o=orgnizacia, c=SK
cn: Jozko
mail: jozko na mrkvicka.sk

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2