spusteni Red Hat

Vladimír Anděl vaelektronik na mirnet.cz
Pátek Říjen 20 22:01:30 CEST 2000

Vazeni pratele,
s Linuxem zacinam a po uspesnem nainstalovani jsem ztroskotal na spusteni.
System mi vypisuje:
Red Hat Linux release 6.2 (Zoot)
Kernel 2.2.14-6.01 on an i486
localhost login:

Snazim se tam vyplnit jmeno, ktere jsem zadal do uzivatelskeho uctu pri instalaci.
Potom mi system napise
Pasword:
Napisu heslo, ktere jsem zadal pri instalaci do uzivatelskeho uctu a system mi
pise
Login incorect
a ptá se znova. Jedine, co funguje, je zadani root a hesla pro root.
Mohu si nyni nejak zkontrolovat, jestli je uzivatelske jmeno zadane tak, jak jsem presvedcen, ze jsem ho zadaval? nebo co by mohlo byt spatne?
Mohu zalozit novy uzivatelsky ucet?
Pokud chci po zadani root a hesla spustit Xwindow, vypisuji se ruzne kontroly
(nebudu opisovat vse) a skonci to na chybe SVGA:
(**} SVGA Graphics device ID: "Trident TGUI 9440 (Generic)"
(**) SVGA: Monitor ID: "Generic monitor"
      Warning: The directory "/user/X11R6/lib/X11/fonts/True Type" does not exist.
                                                                Entry deleted from patch
(**) Front Patch set to "unix/-1"
(--) Trident chipset version:0xe3 (TGUI9440AGi)
(--) SVGA: Revision 0.
(--) SVGA: Using Trident programable clocks
(--) SVGA: chipset: tgui 9440agi
(**) SVGA: videoram 1024k
(**) SVGA: Using 16bpp, Deph 16, Color weight: 565
(--) Maximum allowed dot-clock: 45.000 MHz
(--) there is no mode definition named "800x600"
Fatal server error: no valid modes found

Videokartu mam Trident TGUI9440, 1 MB a pri instalaci mi to naslo neco jineho
(uz si nepamatuji, co to bylo) na Trident jsem to musel predefinovat.

Co se s tim da delat? Jedine, co mne napadlo, je cely system nainstalovat
znova a nedavat tam rozliseni 800x600. Pri tom ve Win98 s videokartou
problemy nejsou.
Dekuji za kazdou dobrou radu.
                                                            Vlada Andel,  Nymburk